Hoe koop ik een kaartje?
Hoe koop ik online een kaartje?
– kies op de website de film van je keuze
– klik op de gewenste datum/tijd
– je komt nu in de detail pagina van de voorstelling
– als je nog niet ingelogd bent kun je rechtsonder op de blauwe ‘Log in’ knop klikken
Eerste bestelling/Nog niet geregistreerd?
– klik dan onder de blauwe ‘Log in’ knop op ‘Registreer je als je nog geen account hebt’
– vul in het vervolg scherm je gegevens in en een door jou te kiezen wachtwoord
Sta je al geregistreerd?
– dan volstaat inloggen middels je e-mailadres en je wachtwoord
Ben je Vriend/Vriend +?
– gebruik hetzelfde email adres dat je bij je aanmelding als Vriend/Vriend+ aan ons hebt doorgegeven
Nadat je ingelogd bent:
– kies het aantal tickets voor de film en eventuele andere films
– Betaal middels iDEAL of Nationale Bioscoopbon (zie ook Kan ik betalen met een Nationale Bioscoopbon?)
Wachtwoord wijzigen:
– klik boven in het menu op ‘Winkelwagen‘
– klik in de grijze balk aan de rechterkant op het blokje met de 3 strepen
– klik dan onder ‘Mijn account’ op ‘Wijzig wachtwoord’
– vul je oude wachtwoord in en 2 keer je nieuwe wachtwoord en klik dan op de blauwe ‘Wijzig wachtwoord’ knop
Wachtwoord vergeten?
– klik boven in het menu op ‘Winkelwagen‘
– klik op de blauwe ‘Log in’ knop
– klik dan onder de blauwe ‘Log in’ knop op ‘Wachtwoord vergeten’
– vul je e-mail adres in en klik de hiervoor op blauwe ‘Verstuur e-mail’ knop
E-tickets
Korting
Vriendenkorting
Bij aankoop als Vriend bij de kassa kan omwille van verificatie om een legitimatie worden gevraagd.
Kaarten kopen bij de kassa mogelijk?
Bij de kassa zijn toegangskaarten te koop (uitsluitend met pin) voor alle voorstellingen die staan geprogrammeerd op onze website of in ons programmablad. De kassa is vanaf 45 minuten voor aanvang van iedere voorstelling tot na afloop open. Dus ook in de pauze.
Als Vriend of Vriend+ ontvangt u ook hier € 1 korting op uw toegangskaartje. Omwille van verificatie kan om een legitimatie worden gevraagd.
Strippenkaart
Vanaf 1 november 2016 zijn wij gestopt met de verkoop van strippenkaarten. De huidige strippenkaarten kunt u t/m 31 december 2017 uitsluitend gebruiken aan de kassa. Dit kan voor meerdere voorstellingen tegelijk. .
65+
Cinebergen Filmbon
Openingstijden kassa
Misbruik
Tot wanneer online kopen?
Kan ik reserveren?
Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn aankoop?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Ik wil mijn account aanpassen/ wijzigen.
Ik ben mijn E-tickets kwijt.
Wat moet ik doen als mijn iDEAL-betaling mislukt?
Vaak ligt in dit geval het probleem van de betaling bij iDEAL en/of je bank. Het betreft meestal een tijdelijke storing. Het duurt hooguit een uur voordat de bestelling weer wordt verwijderd. Je kunt daarna opnieuw E-tickets kopen.
De aankoop is mislukt. Waarom kan ik niet opnieuw bestellen?
Is een Cinevillepas geldig?
Kan ik ook met een Nationale Bioscoopbon betalen?
Filmtheater Cinebergen accepteert uitsluitend de digitale Nationale Bioscoopbon. Deze is zowel online als bij de kassa te verzilveren. Bioscoopbonnen van andere theaters of andere cadeaubonnen worden niet geaccepteerd.
Gebruik de digitale Nationale Bioscoopbon als volgt om online mee te betalen:
– Kies in het Buckaroo betaalscherm voor de betaalmethode: Nationale Bioscoopbon.
– Vul bij kaartnummer het nummer in (zonder spatie) dat boven de barcode staat welke achterop de digitale Nationale Bioscoopbon staat.
– Vul bij PIN/ Veiligheidscode de cijfers onder de krasstrip rechts van de barcode in.
Kan ik mijn gekochte kaarten retourneren?
- het transactienummer dat op het e-ticket staat.
- het aantal te annuleren kaarten.
- je (iban)bankrekeningnummer.
Mocht je later dan 24 uur voor aanvang een verhindering insturen dan zal de administratie op basis van je reden bepalen of coulance toegepast moet worden en het bedrag al dan niet terugbetalen.
Wij brengen voor het terugstorten € 1,00 transactiekosten in rekening.
Betaling van teruggeboekte kaartjes kost ons enige dagen en ook de bank rekent enige dagen voor het overmaken op je bankrekening.
Hebben jullie eigen cadeaubonnen?
Cinebergen verkoopt haar eigen Cinebergen Filmbon. Deze is uitsluitend te koop en in te wisselen aan de kassa voor meerdere voorstellingen tegelijk. De filmbon is vanaf het moment van uitgifte 1 jaar geldig voor 1 persoon voor 1 film van eigen keuze. De prijs bedraagt € 10,00. De filmbon is alleen geldig in Filmtheater Cinebergen. De filmbon is niet in te wisselen voor geld. Prijzen zijn altijd onderhevig aan verandering.
Is er een wachtlijst?
Cinebergen kent geen wachtlijst.
Bereikbaarheid
Hoe vind ik Filmtheater Cinebergen?
Vanuit het centrum van Bergen – voorbij de Ruïnekerk rechtdoor – over de Hoflaan – aan het einde van de weg links – eerste weg links bij het bord “Cinebergen” aan de linker zijde van de weg (Eeuwigelaan 7) – aan het einde van deze weg kan je je auto parkeren – voor de brug naar het witte gebouw rechtsaf – dan zie je De Zwarte Schuur voor je – je kan je fiets voor De Zwarte Schuur stallen.
Plan je route naar Bergen met Openbaar vervoer, navigatie-adres: Roodeweg, Bergen (NH)) of met de ANWB.
Is Filmtheater Cinebergen toegankelijk voor mindervaliden?
Ons theater is toegankelijk voor rolstoelen. We vragen je vooraf contact op te nemen via info@cinebergen.nl, zodat we de rolstoelplek voor je kunnen reserveren. Wij hebben de beschikking over een invalidentoilet.
Waar kan ik parkeren?
Mocht de parkeerplaats op landgoed ‘t Oude Hof tegenover de Boerderij vol zijn, dan kun je je auto parkeren op het grasveld van Het Hof. Je rijdt hiervoor over het bruggetje en gaat voorbij Het Hof rechtsaf.
Attentie: Het is verboden te parkeren direct tegenover de ingang van landhuis Het Hof. Ook voor de oprijlaan (de Roodeweg) van het landgoed ’t Oude Hof geldt een parkeerverbod! Veel handiger en verstandiger is natuurlijk om op de fiets te komen!
Mag je zelf meegebrachte consumpties nuttigen?
Zijn de voorstellingen geplaceerd?
Mag ik de zaal in als de film al begonnen is?
Mag ik mijn huisdier of koffer meenemen?
Hoe meld ik een klacht/ vraag/ opmerking?
Stuur een e-mail naar info@cinebergen.nl